dilluns, 1 d’octubre del 2007

JORNADA PER NICARAGUA DIUMENGE 14 D'OCTUBRE

Us convidem a venir a la jornada per Nicaragua que organitzem a Mollet, el diumenge 14 d'octubre a partir de les 6 de la tarda, per recaptar fons per poder condicionar el local on es farà la ludoteca a León.
Hi haurà:
- Espectacle infantil.
- Curtmetratge documental: LA GABI (2005)
direcció: Neus Ballús
producció: El Kinògraf
Fotografia: Miky Martínez
Música: Pell de Cabra
- Concert de gospel amb el grup: Morningsingers in the fields.

Us esperem a tots i totes per recaptar fons i fer fort aquest projecte tan il·lusionant.
Adreça:
Associació cultural la Bombeta
-C/Lluís Duran 109
Molt aprop de l'estació de Renfe Mollet San Fost
www.labombeta.blogspot.com

5 comentaris:

Xavier Aragay ha dit...

Ei ¡¡¡!!! Ariadna, felicitats per la iniciativa. Allà estarem.
Petons.

Mariona Aragay ha dit...

Jo m'hi apunto amb molts il·lusió!!!!!

Molts ànims i petons!!


Mariona.

Núria ha dit...

M'encantaria poder venir, es molt interessant el que planteges, pero estic a Grenoble. Ja quedarem quan torni i m'expliques el projecte.

Un petonet

Nuria

Unknown ha dit...

hei sister!! tot anirà molt bé ja ho veuràs!! ÀNIMS ANIMS! jo vindré!

atiza ha dit...

Ho sento, pero no puc asegurarte que pugui anar, dependrà de com tingui el genoll
Atiza